Regulamin Aplikacji Rozbij Bank
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Aplikacja Mobilna prowadzona jest przez firmę XSoft Damian Kołodziej, NIP: 8133862070, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: Nienadówka 373, 36-050 Sokołów Małopolski. Adres poczty elektronicznej: [email protected]
- Aplikacja Mobilna działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną poprzez Aplikację Mobilną, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
- Każdy Użytkownik z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Aplikacji Mobilnej, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
-
kodeksu cywilnego,
-
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
-
ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego..
§ 2
DEFINICJE
- APLIKACJA MOBILNA – aplikacja mobilna „Rozbij Bank” stworzona i obsługiwana przez Usługodawcę.
- USŁUGODAWCA – XSoft Damian Kołodziej, NIP: 8133862070, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: Nienadówka 373, 36-050 Sokołów Małopolski. Adres poczty elektronicznej: [email protected]
- UŻYTKOWNIK, USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna lub inna jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Aplikacji Mobilnej.
- REGULAMIN - niniejszy regulamin Aplikacji Mobilnej.
- USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej.
- FORMULARZ REJESTRACJI KONTA – formularz dostępny w Aplikacji Mobilnej umożliwiający stworzenie Konta. Formularz Rejestracji umożliwia stworzenie Konta odpowiadającego konkretnemu Użytkownikowi. Utworzenie Konta jest możliwe za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej.
- KONTO (PROFIL) – oznaczony adresem mailowym oraz poufnym hasłem Użytkownika, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Użytkownika. Użytkownik ma możliwość zalogowania się do tego samego Konta za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej na różnych urządzeniach mobilnych. Warunkiem niezbędnym do założenia Konta jest zapoznanie się i akceptacja ich regulaminu. Użytkownik jest odpowiedzialny za poufność swojego hasła.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Usługobiorcy stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Subskrypcji z Usługodawcą.
§ 3
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
-
Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Aplikacji
-
przeglądanie aktywnych promocji bankowych oraz ich warunków
-
Usługodawca w ramach Aplikacji Mobilnej umożliwia korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
-
utworzenie i prowadzenie Konta (Profilu),
-
zapisywanie uczestnictwa w promocji,
-
włączenie powiadomień o warunkach promocji,
-
komentowanie promocji bankowych,
-
zapisywanie prowadzonych produktów bankowych,
-
zbieranie punktów aktywności,
-
wymianę punktów aktywności na nagrody,
-
udostępnianie promocji bankowych.
- Świadczenie Usług na rzecz Użytkowników w Aplikacji Mobilnej odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
- W przypadku promocji, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu, to Usługodawca wprowadza powyższe dane do systemu informatycznego obsługiwanego przez Aplikację Mobilną.
- Usługodawca ma prawo do zamieszczania w Aplikacji Mobilnej treści reklamowych. Treści te, stanowią jej integralną część oraz prezentowanych w niej materiałów.
- Usługodawca nie jest organizatorem zawartych w aplikacji promocji oraz nie rozdaje nagród wymienionych w ich opisach. Za rozpatrywanie uczestnictwa w promocjach oraz przyznawaniu nagród odpowiedzialny jest organizator promocji, który to wymieniony jest w regulaminach tych promocji.
-
Za udział w wybranych promocjach Użytkownik może uzyskać punkty aktywności. Punkty aktywności można wymienić na nagrody dostępne w katalogu nagród, który to dostępny jest w Aplikacji Mobilnej. Dostępne nagrody oraz ich koszt punktów mogą zmieniać się w czasie. Punkty aktywności można uzyskać za:
-
Potwierdzenie adresu email.
-
Rejestrację z polecenia.
-
Uczestnictwo w promocji użytkownika lub osoby, której udostępniony został link referencyjny do promocji. Przyznawane punkty są zależna od promocji. Punkty za uczestnictwo są przyznawane wyłącznie, jeśli organizator promocji potwierdzi uczestnictwo Użytkownika w promocji.
-
Uczestnictwo w promocji osoby poleconej kodem polecenia. Osoba polecająca otrzymuje odpowiednik 20% punktów, które otrzymała osoba polecona.
-
Nagrodę w konkursie — zależne od regulaminu konkursu.
-
Wsparcie aplikacji — za zgłaszanie błędów w Aplikacji Mobilnej, pomyłek w opisanych promocjach lub przyczynienie się do rozwoju aplikacji.
§ 4
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w § 3 pkt 2.1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
-
Okres na jaki zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej:
-
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta (Profilu) zawierana jest na czas nieoznaczony,
- Korzystanie przez Użytkownika z usług oferowanych za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej możliwe jest jedynie po zainstalowaniu Aplikacji Mobilnej na odpowiednim urządzeniu elektronicznym (zgodnie z wymogami określonymi w § 6 Regulaminu) oraz po wcześniejszym zaakceptowaniu niniejszego Regulaminu oraz regulaminu Google Play.
-
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
-
urządzenie mobilne z dostępem do Internetu (połączenie internetowe musi mieć wystarczającą szybkość i przepustowość umożliwiającą przesyłanie i dostęp do treści Aplikacji Mobilnej na urządzeniu Użytkownika),
-
wystarczająca ilość wolnego miejsca na urządzeniu mobilnym, umożliwiająca pobranie i zainstalowanie Aplikacji Mobilnej.
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Aplikacji Mobilnej w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
- Użytkownika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Użytkownik zobowiązuje się, że nie będzie wykorzystywać Aplikacji Mobilnej do celów niezgodnych z prawem, Regulaminem lub jakichkolwiek innych szkodliwych celów.
-
W ramach Aplikacji Mobilnej Użytkownika obowiązuje zakaz:
-
podszywania się pod inne osoby,
-
naruszania dóbr osobistych innych Użytkowników takich jak prywatność, wizerunek itp.,
-
nękania i znieważania innych Użytkowników,
-
korzystania z Kont innych Użytkowników, a także udostępniania Konta innym Użytkownikom,
-
zakładania więcej niż jednego Konta przez jednego Użytkownika,
-
tworzenia nowych Kont, w przypadku, gdy uprzednie Konta Użytkownika zostały usunięte przez Usługodawcę z Aplikacji z powodu naruszania Regulaminu,
-
dostarczania treści:
-
powszechnie uznanych za obraźliwe lub wulgarne,
-
o charakterze rasistowskim,
-
o charakterze pornograficznym lub erotycznym,
-
noszących znamiona przestępstw lub czynów nieuczciwej konkurencji,
-
naruszających prawa autorskie oraz prawa własności intelektualnej,
-
szkodzące dobremu imieniu lub wizerunkowi Usługodawcy lub osób trzecich,
-
wprowadzające w błąd Użytkowników.
- W przypadku naruszenia pkt 8 przez Użytkownika, Usługodawcy przysługuje prawo do zablokowania Konta Użytkownika.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do usuwania nielegalnych treści z Aplikacji Mobilnej.
§ 5
REJESTRACJA KONTA
-
Konto (Profil) Użytkownika może zostać utworzone poprzez:
-
Formularz Rejestracji,
-
konto w serwisie Google,
-
konto w serwisie Facebook.
- Użytkownik ma także możliwość anonimowej rejestracji Konta w Aplikacji Mobilnej. Wskazany sposób rejestracji wymaga od Użytkownika zachowania kodu dostępu, który został losowo wygenerowany przy rejestracji takiego rodzaju konta. Po wylogowaniu Użytkownik ma możliwość ponownego zalogowania się do Konta.
- Podczas rejestracji Użytkownik jest zobowiązany do podania unikalnego i znanego tylko sobie hasła. Użytkownik jest odpowiedzialny za nieudostępnianie swoich danych do logowania osobom trzecim oraz ponosi wszelkie ewentualne konsekwencje prawne takiego udostępnienia
- Użytkownik ma możliwość w każdym czasie edytowania danych znajdujących się na jego Profilu.
- Odinstalowanie Aplikacji Mobilnej z urządzenia mobilnego Użytkownika, nie powoduje jednoczesnego usunięcia Konta. W celu bezpowrotnego usunięcia Konta z Aplikacji Mobilnej Użytkownik musi postępować zgodnie z wytycznymi zawartymi w § 7 Regulaminu.
§ 6
WYMAGANIA TECHNICZNE
- W celu prawidłowego korzystania z Aplikacji Mobilnej wymagane jest posiadanie urządzenia mobilnego (smartfon, tablet) z systemem operacyjnym nie starszym niż Android 6.0. lub iOS 13.0.
- Pobranie i zainstalowanie Aplikacji Mobilnej z innych źródeł niż wskazane w Regulaminie stanowi jego naruszenie.
- Dla korzystania z Aplikacji Mobilnej niezbędne jest posiadanie urządzenia mobilnego, jak również połączenie urządzenia mobilnego z Internetem. Koszty połączenia z Internetem obciążają Użytkownika, stosowanie do umów zawartych przez niego z operatorem telekomunikacyjnym.
- Do Aplikacji Mobilnej mogą być wydawane okresowe aktualizacje. Zainstalowanie przez Użytkownika takich aktualizacji jest wymagane w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Aplikacji Mobilnej przez Użytkownika.
§ 7
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (prowadzenie Konta).
-
Użytkownik może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn:
- poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub
- poprzez usunięcie Konta w Aplikacji, co jest jednoznaczne z wypowiedzeniem umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta.
- Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku stwierdzenia naruszeń Użytkownika względem Usługodawcy (np. polegających na naruszeniu postanowień Regulaminu) bez zachowania okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
- Usługodawca i Użytkownik mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
§ 8
TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej Użytkownik może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
- W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
- Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Użytkownika podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługodawcę sposób.
§ 9
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
- Wszystkie treści stanowiące integralną część Aplikacji Mobilnej korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem elementów wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia praw autorskich oraz dozwolonego użytku) są własnością XSoft Damian Kołodziej, NIP: 8133862070, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: Nienadówka 373, 36-050 Sokołów Małopolski. Adres poczty elektronicznej: [email protected] Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości Aplikacji Mobilnej bez zgody Usługodawcy.
- Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość Aplikacji Mobilnej stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną, oraz karną.
- Użytkownik, przesyłając do Aplikacji Mobilnej pliki oraz inne treści potwierdza swoje prawo do dysponowania nimi, oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za naruszenia autorskich praw majątkowych i pokrewnych, oraz dóbr osobistych osób trzecich, a w wypadku wystąpienia przez jakąkolwiek osobę z jakimikolwiek roszczeniami lub żądaniami w stosunku do Usługodawcy, zobowiązuję się zwolnić go z wszelkiej odpowiedzialności z tytułu naruszeń oraz całkowicie zaspokoić roszczenia osób trzecich w tym zakresie.
§ 10
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby dane dostępne w Aplikacji Mobilnej były kompletne i aktualne oraz prezentowane z należytą starannością, z uwzględnieniem istniejących okoliczności faktycznych i prawnych, w granicach dopuszczalnych przez prawo. Zastrzega jednak, że mogą wystąpić błędy w moderowanych treściach, które wynikną przez przypadek - „czynnik ludzki”.
- Użytkownicy ponoszą pełną odpowiedzialność za złamanie prawa bądź szkodę wywołaną ich działaniami w Aplikacji Mobilnej, w szczególności podaniem nieprawdziwych danych, ujawnieniem informacji niejawnej lub innych tajemnic ustawowo chronionych, naruszeniem dóbr osobistych lub praw autorskich oraz praw pokrewnych.
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych Użytkowników niezgodnie z celami Aplikacji Mobilnej lub z naruszeniem przepisów RODO.
- Usługodawca zobowiązuje się w miarę możliwości informować z wyprzedzeniem Użytkowników o możliwych zakłóceniach w funkcjonowaniu Aplikacji Mobilnej, w szczególności o przerwach w dostępie.
§ 11
ZASADY DOTYCZĄCE SPOŁECZNOŚCI
- Usługodawca w niniejszym paragrafie ustala zasady dotyczące społeczności Aplikacji Mobilnej, których naruszenie stanowi bezpośrednie naruszenie Regulaminu.
- Konto (Profil) może być założone wyłącznie przez pojedyncze osoby.
- Użytkownik ma zakaz zakładania kilku Kont na te same dane.
- Użytkownik nie ma prawa udostępniać, ani grozić, że udostępni prywatne dane kogokolwiek bez jego wyraźnej zgody.
- Użytkownikowi nie wolno zakłócać możliwości korzystania z Aplikacji Mobilnej i jej funkcji w jakikolwiek możliwy sposób (m.in. nie wysyłać spamu). Jeśli Usługodawca poweźmie wiedze o takowych aktywnościach Użytkownika, zostanie on wezwany do zaprzestania naruszeń, a w razie dalszego naruszania zasad ustalonych Regulaminem, obecność Użytkownika na Aplikacji Mobilnej zostanie bezpowrotnie uniemożliwiona poprzez wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi elektronicznej i usunięcie Konta.
- Użytkownikowi nie wolno rejestrować i udostępniać jakichkolwiek treści udostępnionych w Aplikacji Mobilnej bez wcześniejszej zgody Usługodawcy. Wykonywanie screenshotów zawierających dane osobowe jest również zabronione.
- Użytkownik ma zakaz rozpowszechniania fałszywych informacji oraz spamowania.
- Usługodawca ma prawo do dokonywania zmian w zakresie funkcjonalności Aplikacji Mobilnej. Informacja o zmianach lub aktualizacji wraz z datą jej dokonania będzie umieszczana w miejscu widocznym dla Użytkownika po wejściu do Aplikacji Mobilnej.
§ 12
ZASADY ADMINISTROWANIA DANYMI OSOBOWYMI
- Administratorem danych osobowych Użytkowników zbieranych za pośrednictwem niniejszej Aplikacji Mobilnej jest XSoft Damian Kołodziej, NIP: 8133862070, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: Nienadówka 373, 36-050 Sokołów Małopolski. Adres poczty elektronicznej: [email protected].
- Dane osobowe zbierane przez Administratora za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO.
- Korzystanie z Aplikacji Mobilnej oraz zawieranie umów o świadczenie usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Aplikacji, z czym wiąże się konieczność podania danych osobowych, jest całkowicie dobrowolne. Osoba, której dane dotyczą, samodzielnie decyduje czy chce rozpocząć korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę.
- Dane osobowe są zbierane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. realizacja umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną.
- W Aplikacji podawane oraz przetwarzane są dane osobowe Użytkowników, jakim jest adres e-mail.
- Usługodawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Użytkownika zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Usługodawca będzie przetwarzał dane osobowe w celach dostarczenia usług związanych z korzystaniem z funkcjonalności Aplikacji Mobilnej.
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
-
Podstawy prawne żądania osoby, której dane są przetwarzane:
- dostęp do danych – art. 15 RODO
- sprostowanie danych – art. 16 RODO
- usunięcie danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – art. 17 RODO
- ograniczenie przetwarzania – art. 18 RODO
- przeniesienie danych – art. 20 RODO
- sprzeciw – art. 21 RODO
- cofnięcie zgody – art. 7 ust. 3 RODO.
- W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 9, można przesłać stosowną wiadomość e-mail na adres: [email protected]
- W sytuacji wystąpienia przez Użytkownika z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw Administrator spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Administrator nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując Użytkownika uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania – o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.
- W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Usługodawca stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
-
Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są:
- przetwarzane zgodnie z prawem,
- zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
- merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
-
Dane osobowe Użytkowników przechowywane są przez Administratora:
- w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.
- w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda, tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.
-
Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane dostawcom usług, z których korzysta Administrator przy prowadzeniu Aplikacji Mobilnej i w związku z prowadzoną przez niego działalnością, a w szczególności do:
- biura księgowego,
- firmy hostingowej,
- firm programistycznych,
- dostawcy oprogramowania umożliwiającego prowadzenie działalności,
- dostawcy oprogramowania potrzebnego do prowadzenia Aplikacji (Firebase).
- Dostawcy usług, o których mowa w pkt 16 niniejszego paragrafu, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom Administratora co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).
- Dane osobowe Użytkowników są przechowywane zarówno na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) jak i poza nim.
§ 13
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zmiany dokonane w Regulaminie Aplikacji Mobilnej przez Usługodawcę, wiążą Użytkownika, pod warunkiem, iż został on prawidłowo poinformowany o zmianach i nie wypowiedział umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 14 dni od dnia powiadomienia Użytkownika o zmianach.
- O zmianach Usługodawca informuje Użytkownika za pośrednictwem wiadomości wysyłanej na adres email Użytkownika oraz zamieszczenie informacji o zmianach lub aktualizacji w górnej części Aplikacji Mobilnej.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory wynikłe między Usługodawcą, a Użytkownikami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 6 niniejszego paragrafu.
-
Ewentualne spory powstałe:
- pomiędzy Usługodawcą, a Użytkownikiem będącym jednocześnie konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z 17 listopada 1964 r.,
- pomiędzy Usługodawcą, a Użytkownikiem będącym przedsiębiorcą zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
- Wszelkie prawa i obowiązki związane w umową zawieraną przez Użytkownika poprzez Aplikację, nie przechodzą na osoby trzecie.
- Użytkownicy będący konsumentami mają również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny.
- Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution).